CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday 22 July 2011

Surat Kriman Rasmi ( Tidak Dapat Hadir Ke Sekolah)

Sashwini A/P Subramaniam
No.8,Jalan 5,Taman Bersatu,
86000 Kluang,
Johor Darul Takzim.                                                     16 JULAI 2011
Tidak Dapat Hadir Ke Sekolah            
            
Bahawa yang ini maklumkan,yang saya tidak dapat hadir ke sekolah selama dua hari, iaitu Rabu 13 Julai 2011 dan Khamis 14 Julai 2011 kerana berpindah ke rumah yang baru.
2. Selama ini, kami sekeluarga menyewa rumah di Taman Kluang Barat.Ia sangat susah untuk tingal di situ kerana taman itu kaerana taman itu sering dilanda banjir kilat. Rumah saya juga dinaiki air.Peralatan rumah dan sekolah turut musnah.
3.Adakalanya, saya datang lambat ke sekolah kerana ketinggalan bas sekolah.Jarak dari rumah saya dan sekolah ialah 8 kilometer.Ia sangat jauh dari rumah saya.
4. Saya juga minta maaf kerana ketidakhadiran saya ke sekolah.Saya juga berjanji yang saya akan membuat kerja sekolah yang terjejas selama dua hari.

Saya amat berharap Tuan dapat memahami keadaan saya.
 Sekian,terima kasih.
       Sashwini
(SASHWINI A/P SUBRAMANIAM)

0 comments: